it keeps gettin better n better

allt känns jättebra omkring mig nu, förutom vissa saker.. men de sakerna är sådana som jag egentligen inte har tid att ta itu med o tänka på nu.. jag har fokus på det viktigaste nu, trots att en sak är svår att få ut ur tankarna :) varför jag ler är en bra fråga haha. antar väl att även tricky situations har sina fina stunder..

idag i skolan hade jag en jättegullig kund, hon pluggade till socionom o berättade massa roliga historier för mig haha älskar verkligen detta jobbet! sjukt kul att få prata hela dagarna haha snacka om att man hamnat rätt asså :P älskar även att det bara ramlar in sms o samtal med folk som vill komma o fixa sig hos mig ♥ jag är så himla glad att ni vill komma till mig! verkligen!!!


Nellie love, Yoss goregeous n myself @ Bliss ♥




peace.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Det e bara för att du e så underbar och duktig på det du gör min kära!! <3

2010-12-07 @ 17:57:38
Postat av: Malin

Vad tar du för klippning och färg? Är blond men hade velat bli lika mörk som du ungefär, tycker det är jättefint!



Kramkram

2010-12-07 @ 17:58:16
Postat av: vickey

åhh tack älsklings Nanna :D<3 !!!



Malin, jag skriver inga priser osv här på bloggen.. du är välkommen att kontakta mig på [email protected] för vidare info :) visst e de snyggt me mörkt hår ;) love it!

2010-12-07 @ 18:30:19
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0