insomnia

jag är egentligen sjukt trött o borde sova, men har alldeles för mycke i huvvet just nu.. tänkte visa lite bilder på Josy som jag gjorde en brutal makeover på idag. hon blev så jääävla fin ♥ lite ovant för henne såklart, att gå från så sjukt långt hår till det korta resultatet, men ack så snygg du är nu hjärtat!!!


lugnet före stormen :P

Josy med ett stycke avklippt toffs hehe

min lilla busunge!

ahhhh nu åker det aaaaav!

ett stycke avfärgning på de

Josy goes blondie?

nääe, i me lite färg oså passar vi på att färga mig kolsvart under tiden ;)

min snygging efter styling :D SÅ NICE!

min underbara snygging! you look delicious lovely ♥




peace.


Kommentarer
Postat av: Pearl

Gosh vad duktig du är!! Wawawawa :-)



Saknar dig! Puss & Kram

2010-12-14 @ 01:36:49
URL: http://www.okej.se/pearl
Postat av: julia

ja, det är helt jävla sukt hur snyggt det ääär!!

duktiga du!!

2010-12-14 @ 02:06:22
Postat av: vickey

tack mina sötnosar :D jag e riktigt nöjd, e sjuuuukt sugen på att klippa likadant! mah.. vågar man? josy va fan modig :D:D

Pearl du är massa saknad du med <3 gbg snart?

julie du är bäst!!



LOVE!

2010-12-14 @ 17:22:28
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0