i wanna make love to life !

jag har fått mycke bra kommentarer angående mina blå-grå-lila-vita slingor :) det glädjer mig massor då det egentligen inte va tanken att dom skulle se ut så, men jag har haft dom i ganska exakt en vecka nu o jag e pretty satisfied faktiskt :) dock har jag fortfarande mina tankar om att slinga mig ljusbrunett, men det kommer nog aldrig hända då mitt hår kommer gå av! det tillåter jag inte förräns längden nåt dit jag vill - svanken! o det är ca 6cm kvar så ett litet tag till får håret allt hålla ut i kolsvart tillstånd :D

eller vad tycker ni? vad skulle ni gjort? som ni märker e ja a bit confused :)



eller



?

BESLUTSÅNGEST!




peace.

Kommentarer
Postat av: erik

Svart som du har nu, sexigt som fan med dina långa naglar..

2010-12-30 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0