humor & hår !

fick en flipp idag i skolan haha stod o gapa " gör nåt med mitt håååååår, Josy klipp av de!!! gör en page, kapa nån längd - vad som helst!"

jag misstänker tillfällig sinnesförvirring, hahaha ja har ingen aning om va ja tänkte på eller med.. antagligen var jag nollställd o fick panik på min FULA röda slinga ja har genom håret.. så tack Josy min lilla kyckling för att du inte vågade klippa mig hahah du hade rätt, ja hade ångrat de osen blivit gaaalen haha, men näe den måste bort nu! jävla slinga.. inte många dagar kvar nu till det är måndag dock, då jävlar :D haha BUS-TIME!



eller


?

eller varför inte allihopa i en salig blandning? :P




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0