hiphop pojkar ♥

jag vill bara dedikera ett inlägg till grymmaste pojkarna i Göteborg! vad skulle jag göra utan all er musik?! :) jag älskar er allihopa för ni har sån passion till musiken o ja har sett er alla live så vet att ni kickar fett på micken! ja vet hur sköna o underbara personligheter var och en av er har, och jag gör vad jag kan för att sprida er musik vidare till andra människor då jag tycker ni är otroligt inspirerande & duktiga ♥

ni förtjänar definitivt en större plats i media o allt som hör därtill för att få sprida er musik worldwide! TACKTACKTACK för grym musik ♥♥♥









peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FEEEEETT! mer svensk hiphop i media, definitivt!

2010-12-07 @ 21:14:55
Postat av: Mikey

grym blogg bruden! du verkar kool som fan, keep it up!! bless från Sthlm

2010-12-07 @ 23:16:33
Postat av: Sam

fresh e du vickeey!

2010-12-08 @ 20:30:44
Postat av: vickey

Tacktack för era kommentarer :)



peace!

2010-12-08 @ 21:03:06
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0