de senaste dagarna har varit helt underbara! julafton va kanonmys o gårdagen slutade i fyllekalas me mina ladies haha! lovely! jag vet inte hur mycke jag orkar skriva om helgen, så lägger upp bilder så får ni nåt o titta på istället :) dock en sak som är så sjukt rolig är att julklappsutdelningen pågick i två timmar så vi va tvungna att ta rökpaus (?) ahahah friskt! men men, hoppas alla hade en grym jul med massa god mat, gott sällskap o att alla fick besök av tomten :)


Jennifer, Emelie, Felicia & Evelina ♥


världens bästa syster ♥


mys Evelina :)


Emelie o Felicia, busungarna! haha


bästaste Papi n myself ♥


mina älskade bröder ♥


Lena, jag & Gaby :)


mistletooooe :D


fruktskålen :D


Gaby, Casper, mormor & Felicia - Kalle Anka time!


min mysunge ♥


min favorit växt :)

julklappsutdelning, nån va ju lyrisk :D♥ haha


finaste mamma & pappa ♥




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0