duharingetobevisafördom, blialdrignånsinenkopiaavnån!

idag färgade jag min lärare på skolan. nervös? JA! haha men det gick bra, hade Erika vid min sida att hålla mig i handen då ja trodde ja skulle svimma av febern imorse hahah men e man superwoman klarar man av allt :D
därefter blev det brudklädsel, sjukt roligt! va riktigt roligt idag i skolan trots att ja till en början mådde illa o ville gå hem o lägga mig i sängen hehe. allt blir va man gör de till...

nu e jag hemma o lagar mat med syster o Felly ♥ senare blir det hem till bästaste Leila o fixa lite håååår :) ska ta ut hennes löshår bl.a då det ska ordnas nytt! uppdaterar me bilder från idag lite senare!


stef, myself & erik - karlstad 2008



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0