what a feeling !

jag är så jäääävla lycklig! jag vet inte vad det är som gör att ja känner såhär?! men det är helt fantastiskt. ja sa till Nanna igår att just nu känner jag mig som mig själv, det känns som om ja "kommit hem" liksom om ni förstår va ja menar..
jag pluggar till frisör o älskar varenda minut av alltihopa, det enda ja gör när ja inte är på skolan är o längtar dit - jag har underbara vänner omkring mig som ger mig massa positiv energi o kärlek istället för negativ energi o avundsjuka - jag har hela familjens stöd & jag trivs med mig själv o vardagen mer än ja någonsin gjort i hela mitt liv .. kanske är det därför? haha i dunno.

jag är i vilket fall som helst lycklig över att jag är lycklig!





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0