touch de sky

ni får ursäkta seg uppdatering trogna läsare haha, men det är så mycke i skolan så min hjärna är överkokt! trots mycke ny information är jag iaf vid liv :) det är så himla kul att lära sig alla nya tekniker & grejjer, fokuseringen är 110% :D känns underbart!

igår fick vi bl.a freestyla frisyrer, sjukt roligt! ja o Josefin gick ihop o fixade o dona så fint så :D hihi. jag köpte även nya linser i stan så nu ser ja nästan 100% utan glasögon haha. finns ju inte linser som funkar till 100% med alla mina jävla synfel, men de duger absolut :) sedan blev de mys me Diana o Stef + nagelfix hos Gayi :)
idag har vi klippt & lärt oss olika fön-tekniker. sista gången ja fönade om ordnade ja till ordentligt med volym på min tjej haha sjukt fint faktiskt. där behövdes ingen volumaster inte ;) sedan tog ja o Josefin en sväng på stan, mys!


jaaaaa jag posar, vadådå? haha :D

style by; Vic & Josy




peace.


Kommentarer
Postat av: Jay från Sthlm

Va duktig du är! Och vacker..

2010-08-31 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0