stuffed , still havin cravings though

jag tryckte precis i mig en tallrik med tomat, mozzarella, flingsalt & basilika-olivolja. mums! jag är alltid så sugen på knasiga grejer dagen efter ja druckit. massa salta saker. typ hel saltgurka & soltorkade tomater? haha. nu är ja dock GALET sugen på choklad. i die asså. hittar ingenting här hemma :( ja ska fan börja inskaffa ett litet förråd i min byrå bland mina smycken haha ett litet lager med choklad & cigg så det alltid finns tills hands så man inte måste gå ner o köpa, för det e såååå jobbigt när man är lat som mig :D för övrigt, nån som har nåt bra tips på smarriga grejjer man kan trycka i sig när man är hangover? :D






peace.

Kommentarer
Postat av: karl

Nåt som e gött e la pizza på bakfyllan el? Å en stor cola..

2010-08-17 @ 00:36:36
Postat av: vickey

true that, men konstiga saker är mycke roligare att äta :D pizza e så usual, knasiga grejer is the shit :)

2010-08-17 @ 13:48:49
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0