såå underbart men samtidigt sååå heartbreaking !

ja. så känns det verkligen.

idag jobbade jag min sista dag på ICA. sjuuukt härligt men kommer sakna alla underbara människor nåt helt galet! kommer sakna att se allas ansikten varje dag. väldigt många har blivit betydelsefulla för mig o det gör ont i hjärtat o tänka på att vi inte kommer ses lika ofta som innan :( it sucks. men det är ju inte första gången ja sagt upp mig o vet att det suger o lämna ett ställe fyllt med goa människor, men ja måste göra detta för min skull nu :) älskar att ni allihopa är glada för min skull o har peppat mig inför utbildningsstarten, er kärlek är underbar ♥


2008 - Ojja n me @ klubb 8242 , Vallgatan




peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0