oh , but can it fly ? yes - if u fold it here , here n here !

igår var en riktigt mysig dag :) fika o mys med jonathan & diana, därefter blev det en sväng till Pinchers & stan. sedan drog vi till marcus o spela kort o drack cola/öl hela kvällen me patte o daniel :) mysmysmys.

idag är en ny dag + att det är fredag. vad gör man idag då? idag blir det återigen fika iaf, sedan kanske ja ska färga håret o ögonbrynen så det är fixat innan helgen?! yeye, vi lär märka :)

hoppas alla får en underbar dag i solen!


vinter 2008 @ Nivå



peace.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-20 @ 12:38:20
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0