no , he can't read my pokerface

är de något ja verkligen älskar så är det musik. men musik är mycket och stort. ja älskar olika sorters musik beroende på hur jag känner mig, eftersom musik tar fram känslorna inom mig. det är genom musiken jag uttryckt mig i alla år så med andra ord är det genom musiken jag lever.

just nu är jag hooked på lady gaga's pokerface. varför vet ja inte riktigt, men det är något med texten i låten som lockar mig att lyssna om o om igen. jag är även extremt hooked on styl plus - imagine that. den låten är en riktig gammal goding o den har hängt med i ett par år, så har många minnen till den. ytterligare en låt som spelas ofta är collie buddz - fly away, men anledningen till det håller ja för mig själv :)


sommar 2010 - baby Anna n me innan utgång @ Henriksberg



peace.


Kommentarer
Postat av: nyfiken

Tell us the reason why you like colli buddz låten =)

2010-08-07 @ 13:40:59
Postat av: nyfiken

Tell us why you love colli buddz låten??

2010-08-07 @ 17:52:56
Postat av: vickey

ojj, här va vi nyfikna :) nope dear anonymous. i ain't tellin :)

2010-08-08 @ 23:50:04
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0