mysfaktor på hög nivå !

har precis ätit en gooood middag med världens bästa mapa. det blev en sjukt god oxfilé tjosan med typ 200kilo stekta kantareller & sallad med mozzarella, lovely! egentligen skulle ja åkt hem till Diana igen, men min kropp är helt slut :/ orkar ej röra mig en millimeter från min säng haha.
så ikväll blir de spa/beauty-diddelidoo/ta-hand-om-mig-själv-stund i mitt rum. ska lägga ansiktsmask, hårmask, färga ögonbrynen, tända ljus, ta ett fotbad & läsa en bok :) boken tvingade Frida mig att låna utav Stine haha den va tydligen "så jävla bra så man inte ens kunde sluta läsa den, o vickan du vet att ja inte e den som e den som läser böcker!!!" hahaa Frida du e så söt.





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0