mini-pannkakor & möblering

kom precis hem från en mysig sväng på stan med Gayi :) vi vandrade omkring i brunnsparken, kungsport & lite här o där.. en sak som fascinerade oss nåt helt brutalt var dom holländska mini-pannkakorna! vi stod o glodde på dom i typ 10min o va egentligen fortfarande mätta från maten, men efter ett varv till bestämde vi oss för att dela på en sådan smarrig jävel - inget vi ångrar kan ja säga!!! så för er som ej varit inne i stan o besökt det holländska ståndet med mini-pannkakor; sätt fart! haha.



nu sitter jag här hemma i min ensamhet, så jääävla uttråkad så ja har bestämt mig för att ändra om i mitt rum samtidigt som ja ska göra av mig med massa gammal skit! detta ska bli spännande ahahh det kommer sluta i katastrof då ja både är för lat för att flytta om allting själv + att jag är galet trött. men ja ska ge det ett försök :)



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0