lovely lovely lovely

jag älskar happy times. igår va verkligen en grymt go eftermiddag/kväll - trots att världen va emot mig tidigare under dagen haha.. först åkte ja till bästaste Ilda me Stef o där väntade Azra + Melina, Derya, Sara o lilla mamma :) efter cappuccino, kackel o cigg blev de vin-time för mig o Stef, därefter färd mot stan och M2. det var riktigt mysigt igår, sjukt kul o träffa gamla vänner ja inte sett på läänge! :) Mahan spelade sjuuukt goa låtar o jag blev nostalgisk haha but i love it. this is what life's all about - happy times!


hett.. jävligt hett!


 
Ilda och hennes väns lilla dotter. Du kommer bli en amazing mom, dear :)



peace.


Kommentarer
Postat av: Ilda - Blivande Mamma

Sötast e du gumman!

TACK <3

2010-08-11 @ 10:53:36
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

Du e sötast gumman :) <3

2010-08-11 @ 14:28:49
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0