lovely life

vill bara börja med att säga tack till er hundratals som besöker min blogg dagligen :D makes me very happy to see när ja loggar in här att statistiken inte sjunker hehe. förhoppningsvis skriver ja nån intressant grej då o då, har ni möjligtvis önskemål om nåt ja ska skriva om i nåt inlägg som i princip kan vara whatever - just let me know :)

**

jag är väldigt open minded o spontan. jag älskar att göra crazy shiet o är positiv till nästan allt, så de kommande 2 veckorna som kommer då jag är ledig vill ja ha full uppdatering från alla håll om roliga saker som händer! :)


2008 - baby Jules n me innan utgång



peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda - Blivande Mamma

Jag förstår inte heller hur jag orkar gumman! Jag försökte senast igår att bli sams igen för AMILIAS skull och försöka att komma övverrens så att det skulle bli någorlunda bra på örlossningen och efteråt. Men jag fick bara " du och jag ska ha så lite som möjligt med varandra att göra" bla bla bla!



Hur fan tänker man då? Alltså om man delar på ett barn så kan man fan inte ha så lite som möjligt med varandra att göra, utan det måste bli så mycket som möjligt för barnets bästa. Det är sånna som sätter sig själva och sitt ego i första hand som pratar så!



Jag har svalt min stolthet tusen gånger för att jag tänker på min dotter och vill hennes bästa men får bara en massa jävla skit tillbaka! Jag är så otroligt trött på detta nu, det rinner över nu!



ÄNDÅ är jag godhjärtad nog att låta honom vara med på förlossningen för att jag ÅTERIGEN tänker att det är bra för Amilias och hans relation, för att det kommer att gynna HONOM i längden! AMILIA kommer vara tacksam (förhoppningsvis) för att jag lät honom ta del av hennes födelse!



Hur mycket skit ska man egentligen behöva ta?!? Jag är så fucking trött på detta jävla pissed of situation!!!!!!!



Tack för din kommerntar hjärtat! Det värmer! Älskar dig med <3 Och tack för att du är ett så fint stöd

2010-08-09 @ 08:10:05
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

I envy your strength honey! <3

2010-08-09 @ 12:11:00
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/
Postat av: Erika

det hade varit kul att få läsa lite mer om hur du klär dig och sminkar dig ock så=) du visar sällan det, följde även din andra blogg ehehe. typ"idag ser jag ut såhär"..kram Erika!

2010-08-09 @ 13:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0