lovely life !

gomorron allihopa! hoppas ni är lika lyckliga o glada som jag är idag :) jag är visserligen dödstrött, haha men va ska man göra? gårdagen innehöll mycke promenad o kackel á la vic & nanna style.. det blev även en sväng förbi friidrottsgalan då Folksam var huvudsponsorer! Där mötte vi upp Marcus o Daniel en sväng för att sedan färdas hemåt igen o kolla lite teve o kackla ännu mer :) mysmys!

ikväll är det Kapten Röd som gäller. ALLA ska infinna sig på plats! inte mer me de liksom. så, kl. 22 vid storans scen - be there or be fyrkant!!! hoppas bara vädret ordnar upp sig, ja vill ju mina fina nike-skor :(

***

har fått en kommentar här på bloggen angående mitt tidigare inlägg om Marques Houston;

1. det stavas inte "ursh" utan
usch.
2. härligt o höra, mer Marques till mig ;)




peace.


Kommentarer
Postat av: Ilda - Blivande Mamma

HAHAHAHAHAHHAH!

2010-08-11 @ 10:52:04
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

Hahaha jamen du förstår ju vilka nötter de finns?! Som om ja skulle bry mig om att ja inte har samma smak som "anonym" på killar? Haha lucky me snarare..

2010-08-11 @ 14:30:35
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0