happy life ♥

jag e så jävla lycklig just nu att ja inte riktigt finner ord för det. det känns inte riktigt som om ja glider fram på en räkmacka direkt men på nåt sätt känns allt så underbart! o det mest underbara med att det känns underbart är att ja gör något ja velat göra i flera år o lyckan inom mig är enorm! som sagt, vet inte hur ja ska få fram det i ord, men gosh så mycke kärlek o positivitet ja har inom mig nu :D

idag va första dagen på SFS. jag älskar det! jag älskar alltihopa; människorna, upplägget, lärarna, fikarummet haha precis allt! som ja sagt innan, det känns verkligen som om de kommande månaderna kommer va helt amazing! mycke plugg dock, men fortfarande amazing :)

nu ska ja nana, har så ont i min höft o det har vi inte tid med :)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0