gomorron !

nu e de som såhär mina kära vänner, att mami väckte mig för en timma sen då hon behövde min nyckel.. så idag är ja uppe me tuppen trots att det ej var tanken, då ja satt väckarklockan på 9.30! såg precis dock att min lilla fjungroda Diana ville att ja skulle ringa henne så fort ja vakna?! innebär de nu då? eller för en halvtimma sen? eller när ja hade tänkt gå upp egentligen?! haha Diana är inte direkt morgonmänniskan då hon är nattuggla, so i'll go call her a lil bit later :)

*

det känns väldigt mycke som om hösten har hittat hit nu, det är liksom grått o ruggigt ute hela tiden känns det som?! okey, gårdagens förmiddags väder var väl iof ett undantag but still.. i övrigt är det iskallt hela tiden om dagarna nu ju? :( vart tog den goa sommaren vägen? fanfanfan. jag hade verkligen behövt en solsemester, bara en vecka eller 3 dar - vad som helst! bara ja får lite soooooool! men eftersom det inte kommer hända får de väl bli o sola ihjäl sig på gymmet sen då hahaha inte mer me de liksom :)


2005 - mandies 18 års dag ♥ bästaste tjejorna!



peace.

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Tack för din fina kommentar :)

2010-08-20 @ 12:05:10
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: vickey

varsågod :)

2010-08-20 @ 12:20:00
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0