från 5 månader till 19 dagar ?! på 3 sekunder ?

shiiiet va tiden går fort! det är helt galet. för 5 månader sedan fick ja reda på att ja kom in på frisörskolan och idag räknat är det bara 19 dagar kvar tills jag börjar!? hänger inte ens med. haha men faaan va de känns underbart !

idag skulle jag egentligen åkt hem till min bästaste Ilda igen, men dessvärre ska ja laga mat åt mig och mami ikväll samt göra en rejäääl röjnings-tjosan i mitt rum. eller ja, ja ska försöka röja undan så mycke jag kan :) känner att en otroligt härlig början på resten av mitt liv startar nu och jag vill få ordning på saker o ting. vissa saker som är onödiga eller inte ger lycka i livet är bara att göra sig av med utan o blinka, varför ödsla tid på sånt som suger ut all ens energi? jag tror att en viktig början på en fresh start är att i första hand bry sig om sig själv och faktiskt bli lite egoistisk. för sin egen skull. trots allt handlar mitt liv om mig och innan annan.


innan utgång i Båstad med Nellie sommar 2009



peace.

Kommentarer
Postat av: matilda

Såå sant! Sträva efter de som gör dig lycklig, inte motsatsen!! You goo girl =)

2010-08-05 @ 22:43:00
Postat av: vickey

hehe indeed :) bless.

2010-08-06 @ 13:18:46
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0