everybody crash n burn sometimes

nu e ja klar med min "alone-time" hehe dock blev det ingen bokläsning. slog på teven o såg att sagan om ringen va på, hade helt glömt av att de va denna helgen dom skulle visa triologin. för er som ej visste älskar ja sagan om ringen hehe så självklart blev det som så att ja fastnade framför filmen istället.. ja önskar verkligen ja hade en Nazgûl-drake, hihi bara för att liksom, fast en snäll Nazgûl-drake då!!!



anyways, mina ögonbryn blev skitsnygga i vanlig ordning o mitt ansikte kliar inte längre efter ansiktsmasken :D yay! satt o funderade på när ja skulle ta o använda mitt presentkort på FACE? kanske borde göra de i veckan, är faktiskt in need of bl.a ny mascara o rouge.. så varför inte både få en sminkrådgivning + plocka på sig produkter? :D haha.

 
2009 - förfest i lillstugan innan utgång i Båstad



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0