disturbia

efter en trevlig chillstund me öl/cider nere på uteservering a la linnégatan me Marcus, Daniel, Ludde & Alex ligger ja nu död som en anka i sängen haha. mina axlar e döda efter dagens föning, härligt när man får träningsvärk av att föna hår hehe.. men dom e fan tunga dom dära fönarna faktiiiiskt :P längtar oavsett till morgondagens teknik-pass. ska bli så himla rooooligt hihi. lovely lovely lovely life!

för övrigt, DU SUGER! yep ya huuurd. du är så fruktansvärt dålig på många olika sätt att ja hoppas du inte ens kan sova ordentligt på nätterna för det förtjänar du inte. att skada människor jag bryr mig om på det där sättet - inte bara en gång utan om o om o om o om o om igeeeeeen - kan jag bara inte hantera utan kommentera!




peace.


Kommentarer
Postat av: Ilda & Amilia

I huurd ya!!



Du är bäst!! <3

2010-09-01 @ 00:48:38
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

Hahaha du e bäst raring <3

2010-09-02 @ 18:33:23
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0