skola , shopping , crepes & frozen margaritas

igår var en riktigt go dag :) det började med halvdag i skolan o därefter satte jag mig på le pain francais för o plugga lite innan Nanna kom in till stan från jobbet. sedan blev det shopping av olika nödvändigheter, lite mat osv. sedan begav vi oss hem till mig för att prova alla nya kläder o smycken :) 
sedan bestämde vi oss för o göra oss iordning en sväng o ta en liten frozen på la sombrita :D det är lite min o Nannas grej hihi en tradition som hängt med genom åren o dricka dom där smarriga jävlarna! meeen i vilket fall så gick vi dit o det va lika mysigt som det alltid är där :) efter några drinkar så ringer Henke o saknar oss. så vi beger oss mot chez amis (ja, ni hörde rätt jag va på chez amis hahah) för ett glas vin. vi stannade inte där så länge utan jag o Nanna kände att kvällen drog mot sitt slut (cirka halv 12 haha) o begav oss hem mot prinsgatan för inte bara en crepes, utan 2 :D MUMS!


tvinnade till Nannas hår lite :) hur sjukt långt hår har hon inte då?

mums!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0