crazy little partygirl

igår var en riktigt bra dag :) en lång dock, men fortfarande väldigt bra.. det började med att Diana försökte väcka mig på morgonen, ja ville inte riktigt gå upp haha. sedan mötte vi upp Anna på järntorget o åkte in mot stan. därefter dök Stefanie upp o vi drog mot tältet vid kungsport för att kolla dans hela dagen lång :) de va duktiga dansare som battla o herregud va de drog folk!!! vill också säga big up till Ashkan med vänner som vann :) dock tycker ja att fler genrer kunde varit med som t.ex house & dancehall. dock va ju detta första året som Gbg City Jam anordnades av Twisted Feet (m.fl) så större o bättre lär det bli :D bra jobbat allihopa!

kvällen började med lite vin på cicero, därefter drog ja, Stef o Anna till den officiella efterfesten på henriksberg. de va kanonkul o ja va kanonfull :D haha ja va galet happydrunk igår asså - allt kändes så bäst verkligen haha. som Anna sa; de va så kul o se dina miner o din lilla toffs på huvvet som hängde snett haha du va så glad hela kvällen! :D jaaaa de va jag hihi. sedan kom även lillgrodan Diana o körde robotdansen mitt på dansgolvet! haha näe, det gjorde hon inte. men hon kunde ha gjort ;) hihi. något som dock gjorde hela kvällen typ var att ja ÄNTLIGEN efter många om o men, samt mycke tjat fick höra min rudeboy haha. loved it!!!




peace.


Kommentarer
Postat av: Ilyasane

Thank you for the informative website

2011-01-29 @ 18:25:37
URL: http://ilyasane.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0