a tribute !

jag e så överväldigad med kärlek inifrån hjärtat att ja faktiskt inte kan vänta tills imon med att blogga. dagens "urban night" va fucking amazing. något som tog mitt hjärta o delade det i två bitar va dock medinas sagoland! jag vet inte va ja skulle gjort utan mina ladies där för asså... OMG som ja grinade innan låten ens börjat! den låten sätter igång känslorna hos mig!!! är det något ja älskar så är det musik, speciellt musik som har en mening - det vet alla som känner mig. ett extra plus i kanten är det om det dessutom spelas live.. ja kunde inte hålla tårarna tillbaka utan lipade som en jävla grinolle.. men ja brydde mig inte, för när sami o ali körde den låten så bröt ja ihop - totalt. den låten o dom killarna ihop = total extasy för mig! asså ja tror inte någon förstååår hur mycke jag verkligen ÄLSKAR den låten ♥ killar, ni är verkligen amazing o eran musik likaså! i love u for doin this, without your music it wouldn't be the same! hoppas ni förstår hur mycke eran musik betyder för en liten själ som min på denna jord :) det ger mig både glädje o sorg, något som vi alla behöver för att överleva vardagen! MASSA massa massa kärlek till er!

DON'T U EVER STOP ♥


hur blir ja hel igen efter du tog sönder mig?
ja tömmer mig över dom ackorden som ja lagt låter,
pianot spela ända tills de blir kolsvart..

de e lätt o va efterklok, lätt o se, i backspegeln o skilja rätt från fel
måste bara släppa dig innan de växer mer...

åhhhhh så mycke kärlek!!! kan inte förklara med ord hur mycke den här låten betyder. ingen kommer någonsin förstå!



peace.

Kommentarer
Postat av: jay från Sthlm

Fint! Dom grabbarna ska va glada att de har en lyssnare som du! De där som du skrivit är alla låtskrivare/artsisters dröm att få höra =) och ja håller med, den låten är fantastisk! Bless!

2010-08-14 @ 11:21:10
Postat av: vickey

tack Jay :) visst är den amazing <3

2010-08-14 @ 15:51:57
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0