a bitter sweet symphony

ibland händer saker i livet utan att vi kan förklara det. ibland händer saker utan någon anledning, och ibland händer saker för att det antagligen är ödet som knackat på vår dörr. the sad part about people that doesn't have knowledge about this, is that they will miss out on so much love if they take each day for granted.

för er som inte visste är jag en oldie but goodie när det kommer till bloggande. jag har bloggat sedan 4 år tillbaka men har efter många om och men valt att göra om en helt ny blogg där allt handlar om mig. varför ja förklarar så tydligt att denna bloggen kommer handla massvis om bara mig är för att jag tidigare fått mycke synpunkter på vad ja skrivit om i min blogg.. men from now on så är det så att denna bloggen handlar om mig. det innebär att jag kommer skriva om mina känslor, mina tankar, mitt liv, mina vänner, mina ups n downs osv.

learn it, live it, love it





peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda

An we like it ;)

Puss honey <3

2010-08-03 @ 09:06:56
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

Tack darling <3 känns skönt o höra :D

2010-08-05 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0