6 dagar kvar !

omg omg omg! det närmar sig nu.. ja är exalterad, nyfiken, nervös & glad o massa annat på samma gång. haha så mycke känslor nu så vet inte riktigt var ja ska börja.. men i vilket fall som helst så är det endast 6 dagar kvar tills min frisörutbildning börjar. som jag har längtat efter detta - helt sjukt!

jag har en magkänsla som säger mig att hösten kommer bli magisk på många olika sätt. jag kan inte riktigt förklara mig, men ja hoppas att ja slipper mer drama o kalabalik. jag vill leva livet utan att ha något eller någon som stoppar min glädje. så bra som ja mått senaste veckan är obeskrivlig. jag är fylld med kärlek från familj o vänner o det känns just nu som om inget kan stoppa mig :) otroligt härlig känsla! positiva förändringar gillar vi :D


Tabatha Coffey - en stooor inspirationskälla




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0